02
Lu
11

a to co to

indeterminans

???

???

Takie oto zagadkowe „coś” zauważyłem na korze drzewa. Staram się dociec cóż to może być, ale na razie nie mam pojęcia. Wygląda na wylinkę jakiegoś stworzenia, ale nie wiem jakiego. Teoretycznie, jeśli to była gąsienica to ilość odnóży wskazywałaby na motyla (może jakaś koszówka (Psychidae)), ale jakoś dziwnie wyglądają te odnóża (nie jak typowe nibynóżki). Poza tym mam wrażenie, że przód stwora znajduje się u góry, a sam otwór z tyłu jest dziwnie mały – może to pozostałość po wyjściu jakiegoś pasożyta? Ale to już tylko moje domysły…
  • Nazwa polska: ???
  • Nazwa łacińska: ???
  • Rodzina: ???
  • Miejsce: Krzemionki
  • Data: 03.04.2010

4 Responses to “a to co to”


  1. 02/05/2011 o 11:41 am

    Nie mam pojęcia co to, ale też mi się kojarzy z pasożytem. Weź pod uwagę, że w normalnej sytuacji z gąsienicy nic nie wychodzi, bo gąsienica zmienia się w poczwarkę.
    Hmm… te nóżki wyglądają mi trochę skorupiakowato.

  2. 2 Sylwia
    05/24/2013 o 9:32 am

    szkoda, że nie ma jeszcze innego ujęcia tego stwora. wygląda jak skorupik, tylko te nogi mi nie pasują


Skomentuj

