15
List
11

ja i mój rumak-ślimak

wałęsak (Pardosa sp.)
wałęsak (Pardosa sp.) , bursztynka (Succinea sp.)

bursztynka

Succinea sp.

(ślimak)

wałęsak

Pardosa sp.

(pająk)

Wałęsak (Pardosa sp.) jako rycerz i bursztynka (Succinea sp.) jako jego wierny rumak. Współraca niestety szybko dobiegła końca gdy okazało się, że rumak porusza się w iście ślimaczym tempie…

2 Responses to “ja i mój rumak-ślimak”


  1. 11/15/2011 o 9:18 pm

    rumak albo zasób protein… pająki miewają wielki apetyt ;-)

  2. 11/16/2011 o 11:05 am

    Przemknęło mi to przez myśl, ale w tym przypadku pająk wogóle nie zainteresowany był ślimakiem. Raczej chyba ślimaki rzadko są ofiarami pająków.


Skomentuj

