03
Gru
13

z kokardką

Stenolophus teutonus
Stenolophus teutonus

Stenolophus teutonus

Czasem mimo, że nie jestem zadowolony z jakości zdjęć to cieszę się że jednak się udało je zrobić. Po pierwsze zawsze ciężko uchwycić niewielkie, ruchliwe biegaczowate (w tym przypadku miałem ułatwienie bo ten nie miał jak uciec z końcówki źdźbła trawy). Po drugie, zawsze cieszy mnie gdy uda się oznaczyć nowego dla mnie owada – to Stenolophus teutonus.

1 Response to “z kokardką”


  1. 1 avidal
    12/04/2013 o 1:05 am

    Małe biegaczowate są ciekawe, różnorodne i żwawe. Zbyt żwawe. Tego dotąd nie spotkałem; fajny.


Skomentuj

