13
Gru
13

płowa

sarna (Capreolus capreolus)

sarna

Capreolus capreolus

Sarny (Capreolus capreolus) są częstymi gośćmi polanki pod lasem, ja niestety nie jestem jej stałym bywalcem i takie spotkania należą do rzadkości. Dlatego też wielkiego wyboru ujęć nie mam, zamiast stada w promieniach słońca musi wystarczyć jedna samica sarny (czyli koza). Zdjęcie to może być przykładem dlaczego nie fotografuję większej zwierzyny. Nie będę tu narzekał na słabe warunki oświetleniowe (był już wieczór), ani na sprzęt (mój Panasonic lubi szumieć, a nie mam dobrego teleobiektywu, co więcej, żadnego nie posiadam), po prostu brak mi weny do dużych futrzaków. Takie zwierzęta w większości są bardziej czujne i nie pozwalają się zbliżyć do siebie na odległość pozwalającą na dobre ujęcie (wspominałem o braku teleobiektywu), a nawet jeśli się do nich zbliżę to zauważam je dopiero gdy uciekają, ponieważ zwykle w skupieniu patrzę pod nogi w poszukiwaniu jakichś bezkręgowców.

0 Responses to “płowa”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

