22
Sty
14

długonogie

nerkosze (Nephrotoma sp.)
nerkosze (Nephrotoma sp.)
nerkosze (Nephrotoma sp.)
nerkosze (Nephrotoma sp.)

nerkosze

Nephrotoma sp.

Chcąc sfotografować tą kopulującą parę nerkoszy (Nephrotoma sp.) z każdej strony, musiałem trochę im przeszkadzać. Na szczęście zaniepokojone tylko odleciały (powoli, bo ciągle były złączone) parę metrów dalej, a ja mogłem dalej robić zdjęcia. A właścicieli takich długich nóg, jak już kiedyś wspominałem, ciężko zmieścić w kadrze pojedynczo, a co dopiero dwójkę (wiadomo, co 12 nóg to nie 6).

2 Responses to “długonogie”


  1. 01/22/2014 o 6:23 pm

    Pierwsze i trzecie ujęcie bardzo fajne (na drugim coś mi podejrzanie winietuje w LG ;)). Nerkosze ciekawie Ci się układały do zdjęć. No i nogi są w całości, brawo. :)


Skomentuj

