14
Lu
14

puklicokopter

puklica rudnica (Acanthosoma haemorrhoidale)
puklica rudnica (Acanthosoma haemorrhoidale)
puklica rudnica (Acanthosoma haemorrhoidale)
puklica rudnica (Acanthosoma haemorrhoidale)

puklica rudnica

Acanthosoma haemorrhoidale

Przyznam, że to spotkanie mnie naprawdę ucieszyło – puklica rudnica (Acanthosoma haemorrhoidale) to pięknie ubarwiony, bardzo duży pluskwiak. Chyba jest to największy z krajowych pluskwiaków, a na dodatek wygląda dość egzotycznie. Pamiętam jaki byłem zły na siebie, gdy w emocjach przestałem być ostrożny i zbytnio się zbliżyłem do puklicy przez co zdecydowała się odlecieć przy akompaniamencie głośnego brzęczenia niczym helikopter. Nieważne, z sesji i tak jestem zadowolony.
0 Responses to “puklicokopter”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

