20
Mar
14

samiczki lubią brąz

bokochód (Xysticus sp.)

bokochód

Xysticus sp.

Ten samczyk bokochoda (Xysticus sp.) wygląda jakby liczył na to że poderwie jakieś samiczki na swoją „opaleniznę” (jakby pająki mogły się opalać to właściwie czemu nie?).

18 Responses to “samiczki lubią brąz”


  1. 1 :D
    03/21/2014 o 12:11 am

    Superaśne :D

  2. 2 :D
    03/21/2014 o 12:16 am

    czy opłaca mi się kupić do obiektywu AF-S NIKKOR 18-55mm 1:3.5-5.6G konwerter makro Raynox DCR-250 ???
    Bo używam soczewki +10 z polaroida ????

  3. 9 :D
    03/21/2014 o 12:16 am

    Też prowadzę bloga :D Ale to nie to samo co twój ;]

  4. 12 :D
    03/22/2014 o 11:42 am

    A myślisz że z krótkim obiektywem NIKKORA (ten co ci napisałem) i z Raynox-em będę miał większe powiększenie niż z soczewką +10 ? (czasem łącze soczewkę +10 i +2 ale mało to daje ;/ )
    Pytam się cb oto tylko dlatego iż chcę mieć większe powiększenie :P A dzisiaj biedronce zdjęcia robiłem :D
    Nie mogę się zdecydować :D Bo jeżeli za 250 złotych będę miał naprawdę większe powiększenie no to kupie bez dwóch zdań :>
    No i jeszcze jedno czy w twoim aparacie ten Raynox dał dużo czy mało ? (same soczewki już dużo dają)
    Z góry dzięki :)

  5. 15 :D
    03/22/2014 o 8:12 pm

    A ten raynox bardzo powiększa ? Bo nie jestem pewien czy to kupić….
    Mój obiektyw plus soczewka +10 dają chyba takie samo powiększenie co twój aparat z raynoxem :/
    (pomijając aberracje to ja mam bardzo duże powiększenie )…….
    Bez zbędnego pisania spytam w prost CZY RAYNOX DA WIĘKSZE POWIĘKSZENIE NIŻ SOCZEWKA +10 ?


Skomentuj

