14
Kwi
14

bokochód kanibal

bokochód (Xysticus sp.)
bokochód (Xysticus sp.)
bokochód (Xysticus sp.)

bokochód

Xysticus sp.

Gdy zobaczyłem tą sytuację to myślałem że ten bokochód trzyma swoją wylinkę. Ale to nie jest wylinka tylko pająk – i to przedstawiciel tego samego rodzaju (Xysticus sp.), a może nawet i gatunku. Oba bokochody to samice więc nie jest to tragiczny finał pajęczej randki. Pająki spotkałem już w takim układzie i mogę się tylko domyślać co się stało wcześniej. Albo jeden pająk upolował drugiego, albo też znalazł go już nieżywego i zdecydował że taka porcja białka nie może się marnować. Jedno jest pewne – bokochody nie wzgardzą posiłkiem składającym się z bliskich kuzynów.

5 Responses to “bokochód kanibal”


  1. 1 :D
    04/21/2014 o 10:33 pm

    Odpowiedz proszę !!!!!skąd wytrzasnąć ważki ?! :D :P ;( Bo byłem w Łagowie jeszcze nie fruwają ! :D HELP :D

  2. 4 :D
    04/21/2014 o 10:50 pm

    P.S Twój blog to encyklopedia ( zrób książkę ) Dzięki tobie mogę sam oznaczać robale na moim blogu :) Dziękuję za to :)

  3. 5 :D
    04/29/2014 o 5:54 pm

    Mam bardzo duży problem z oznakowaniem pewnego pluskwiaka :D


Skomentuj

